2016. április 23., szombat

2. évad?

Drága olvasóim!
Igen megint én és nem nem egy résszel, viszont a jó hír, hogy újult erővel nekiláttam. Elgondolkodtam és bár úgy gondolom, hogy az eleje nem lett valami fényes mégis csak folytatom a sztorit. Mert hát itt vagytok nekem, nem érdemlitek meg, hogy csak így abbamaradjon. Másrészt nem nagyon érkezett visszajelzés az előző poszthoz, szóval...

Na, de a bejegyzés nem csak ennyiből áll:D Ahj a cím árulkodó:c Sebaj!
Az első évad húsz rész + egy epilógus lesz. A kérdés, hogy szeretnétek-e második évadot? (A kérdésre kérlek a jobb felső sarokban válaszoljatok). Igen az első évad nem túl hosszú, de, ha lesz második évad az bizonyára hosszabb lesz és a párosunk is újabb meg újabb bonyodalmakkal fognak szembe nézni. Persze, ha szeretnétek. Csak azért kérdezem, mert akkor a végét is úgy alakítom, amúgy már fejben összeállta a dolog:) 
Kérlek titeket szavazzatok!
Sok szeretettel: MaYa <3

2 megjegyzés:

  1. Szia.Szerintem jó lenne majd a 2.évad,legalábbis én biztosan olvasnám.
    Egyébként(nem sürgetni akarlak,csak nagyon várom már a folytatást)mikor lesz kövi rész?
    xx Meli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a visszajelzést, második évad bizony fog indulni:)
      A folytatás pedig már kint is van:)
      Hatalmas ölelés: Maya

      Törlés